Stago Yüksek Seviye Teknik Hizmet İlkesini Hedeflemiştir
Sizlerin her gün karşılaştığı bir zorluk, test sonuçlarının çok kısa bir sürede doğrulanmasının gerekmesidir. Stago olarak, test sonuçlarını mümkün olduğunca az kesintiye uğrayarak vermeniz için 7/24 destek sunmaktadır.
Teknik Destek
Sorunların çabuk ve etkin çözülmesi esas amacımız:
- Telefonla bildirilen sorunların yaklaşık %80’i online çözülmektedir. Uzman bir Hemostaz Yardım Hattı (Hotline Servisi)
- Max serilerinde uzaktan onarım yapılabilir. Bilimsel yardım ve ürün danışmanlık hizmetleri.
Saha Desteği
- Kurulum
- Laboratuvarda Kademeli Eğitim
- Önleyici Bakım ve Periyodik İnceleme
- Servis ve Onarım Ziyaretleri
Saha Servis Mühendislerimiz, destek verileri işlem merkezine bağlı mobil bilgisayarlar taşımaktadır. Kurumsal Bilgi Veri Tabanı her an güncellenir, böylece Saha Destek Yönetim sistemi sürekli güncellenir. Formalite belgeler gerekmez, veri girişleri hatasız yapılır.
Bilimsel Destek
- Hemostaz konusunda yetkin ürün yöneticileri laboratuvarlara bilimsel araştırma ve değerlendirme konularında destek sunmaktadır.
- Ürün yöneticileri, spesifik veya araştırma ürünleri ile ilgili iletişim referansınızdır.
- Klinik ve bilimsel araştırmaları takip etmektedir.